PRB VIDEOPRODUCTIES 
De "Tand des Tijds" brengt uw herinnering tot leven....


Met de meeste zorg...

 ...zijn uw opdrachten uitgevoerd.                                                                            

Wat uw bevindingen ook zijn, uw reacties stel ik zeer op prijs!                                  

B.v.b mijn dank hiervoor....

 


Gastenboek

43 berichten op 9 pagina's
Bert Engelberts
23-06-26 10:24:55
via een krantenbericht kwam ik in contact met Ruud Buitenhuis. Daar al mijn super 8 filmpjes gebracht. Na een paar dagen waren de 17 banden helemaal gedigitaliseerd. Geweldig. We konden weer genieten van de oude herinneringen. Vrienden die er ook op stonden uitgenodigd en zij mochten ook meegenieten. Ze gingen ook meteen kijken of ze nog oude filmpjes en/of oude VHS-banden hadden en wilden graag het adres hebben. Prachtige oude herinneringen voor een schappelijke prijs.
Hannie Rutjens
24-01-26 21:26:33
Een paar weken geleden hebben wij onze gedigitaliseerde Mini DV tapes ontvangen van Ruud. Wij zijn blij met de oude beelden die we weer kunnen zien. Wij danken Ruud voor zijn tijd die hij voor het digitaliseren nodig had.
Fijn waren ook de hartelijke ontvangst in Apeldoorn en de goede contacten daarna. Dit adres bevelen wij zeker aan.
Piet van de Vrie
21-01-26 14:52:50
Na overleg met Ruud heb ik onze 8mm Sony films opgestuurd, alles in goed overleg en met open communicatie. Gisteren de digitale versie van de films ontvangen. Helemaal top en we zijn ontzettend blij en dankbaar dat Ruud ons zo goed heeft geholpen. Als ik een cijfer moest geven zou ik zeggen een 10 met een griffel!
Adriaan Dominicus
21-12-25 12:11:34
Beste lezer van deze review,
We zijn buitengewoon tevreden over het digitaliseringswerk van Ruud Buitenhuis en we bevelen deze vakman van harte bij u aan. We hebben bij hem thuis in Apeldoorn 8 mm smalfilms, geluidscassettes, VHS banden en dia's achtergelaten. Een paar weken later was alles gereed en we hebben het voor de kerstdagen weer bij hem opgehaald.
Hartelijke groeten van
Adriaan Dominicus & familie.
Roel H.
27-11-25 23:19:57
Na 10 jaar wikken en wegen, een maand geleden de 8mm van ons gezin van begin jaren 80 afgestaan aan Ruud om te digitaliseren naar USB. Inmiddels opgehaald en ik ben heel blij dat dit heb gedaan en iemand in Ruud heb gevonden die betrouwbaar is, die mij hartelijk ontvangt en het resultaat van wat ik tot nu toe heb gezien, is al in the pocket. De rest kijk ik later als ik vind dat de tijd ervoor rijp is. Ook qua prijs aantrekkelijk. Voor mij een dikke aanrader. Nogmaals, dank je wel Ruud.
Tonen: 5  10   20